Инструменти за организиране на събитие


Изисквания за платформата

На първо място за да може да се проведе успешно събитие тип уебинар е необходимо участниците да имат стабилна връзка с интернет, както и обновен браузър от следните:

За операционна система Microsoft Windows - Google Chrome, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Opera
За операционна система MacOS - Google Chrome, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Opera
За мобилни устройства с iOS - Safari Mobile
За мобилни устройства с Android - Google Chrome


При потребителите на Apple iOS е необходимо версията на операционната система да е минимум 10. За по-техническите лица изискването на платформата е браузъра да подържа WebRTC и WebSockets.


Инструменти за организиране на събитие в Уебинария БГ

Организирането на уебинар не се различава много като процес от организацията на семинар или друго събитие на живо. За да използвате Уебинария трябва да имате регистриран акаунт, който да има права на организатор. След това трябва да създадете "виртуалната стая", в която ще влизат участниците. След тези няколко години опит преценихме, че ще разделим събитията на три вида:

1. Уебинар - това са публични или частни онлайн събития, които се провеждат на определена дата и организаторите искат да съберат аудитория за определена тема. С този вид събития организаторите имат възможност да одобряват или забраняват достъп на определени потребители да влизат в самото събитие. Тази функция може да се използва и за одобряване на потребители в платено събитие. За повече информация вижте секция "Как да...?"

Уебинарите биват архивирани автоматично на следващият ден.

2. Виртуални стаи - Това са онлайн "стаи", които се използват за повтарящи се срещи. Например урок по даден предмет, седмична среща на екип и т.н. Виртуалните стаи не се архивират автоматично. След регистрация на участник към "Виртуална стая" по имейл се получава линк за достъп до "стаята". Този линк не се променя освен ако организатора на събитието не прецени. Виртуалните стаи не се архивират автоматично.


3. Бърза среща - Има случаи, в които имате нужда да направите онлайн среща с колега, клиент или партньор, но не искате го карате да се регистрира. За тези случаи Бързата среща е много добър метод. За нея участниците трябва само да си напишат името и да натиснат един бутон. Бързите срещи се архивират автоматично.


Уебинарите и Виртуалните стаи могат да бъдат създавани като събития "с одобряване" или "без одобряване". Когато изберете "с одобряване" това означава, че всеки един потребител, който се регистрира за събитието ще трябва да бъде одобрен, за да получи достъп до събитието. Ако изберете "без одобряване" това означава, че всеки регистриран ще може да влезе в събитието свободно. Тази функция дава възможност на организаторите да филтрират потребители, които ще имат или съответно няма да имат право на достъп. Например платени обучения, закрити срещи и други подобни.


За повече информация относно организацията на събития на платформата Уебинария БГ можете да посетите секция "Как да...?"

 





Назад към всички статии