Как да организирам уебинари в Уебинария БГ?


За да организирате събития на платформата Уебинария БГ е необходимо да имате регистриран акаунт, след което трябва да активирате ДЕМО пакет. Това ще Ви даде възможност за срок от 7 дни да изпробвате платформата. ДЕМО пакета Ви дава пълна функционалност - възможност да организирате истински събития до 100 участника и да публикувате записите от тях. След изтичането на ДЕМО пакета ако желаете да продължите да използвате платформата е необходимо да заявите абонаментен план.

След като имате активиран абонамент можете да отворите секция Събития, след което кликнете на Моите Събития в менюто отдясно. В средната част на страницата ще се появи бутон НОВО СЪБИТИЕ. Натиснете на него, за да създадете Вашето първо събитие. След няколко години опит в организирането на онлайн срещи преценихме, че ще разделим формално тези събития на три вида - уебинари, виртуални стаи и бързи срещи.


Уебинари

На първо място за организирането на събитие тип уебинар трябва да имате подготвена тема, презентация, описание, дата и час за събитието.

 

Публични и частни уебинари

Уебинарите могат да бъдат публични или частни. Публичните уебинари се виждат в секция Събития. Това дава възможност на повече хора да ги виждат. Когато изберете частен уебинар тогава той не се показва в Събития и има скрит линк, който трябва да споделите с Вашата аудитория.

 

Пропуск

Независимо дали уебинара е публичен или частен можете да изберете дали всеки един потребител трябва да бъде одобрен или да влезе свободно след регистрация за събитието. Тази функция дава възможност ако е необходимо да ограничите участниците, които искате да влязат. Ако имате платено събитие или искате да можете да изберете кои от регистрираните да влязат можете да изберете С Одобрение и по този начин да одобрите само участниците, които са си платили. Ако желаете всички да имат свободен достъп то тогава трябва да изберете Без одобрение.


Платено

Ако събитието ще бъде със заплащане можете да изберете Платено и да попълните цената в следващото поле. Това поле е единствено за информация на потребителите. На този етап Уебинария БГ не предлага възможност за плащане онлайн и организаторите трябва сами да преценят по какъв начин ще получават заплащането. Предвидили сме да подобрим тази функция в близко бъдеще.


Изображение

Изображението представлява картинка във формат JPG или PNG, която можете да добавите. Тя ще се появи в заглавната част на събитието. Ако не добавите изображение платформата автоматично ще покаже снимка по подразбиране избрана от нас. По всяко време можете да промените изображението.


Кратко описание

Краткото описание е необходимо единствено за публичните събития. То ще се поазва под заглавието на събитието като мини анонс, с който можете да подскажете на посетителите за какво ще става въпрос.


Описание

Тук се поставя дългото описание. Можете да добавяте картинки, да форматирате текст и да изложите в подробности какво да очакват участниците във Вашето събитие.


Начално съобщение в чата

Това съобщение ще се появи след като събитието е стартирано в полето за чат.

 

Важно е да уточним, че уебинарите се архивират автоматично на следващият ден след обявената дата на събитието.

 

 

Виртуална Стая


Този вид събития са да улеснят регулярни срещи на едни и същи потребители в платформата. Ако сте преподавател и имате повтарящи се уроци онлайн с определен потребител или имате екип, с който се "срещате" онлайн в определени ден и час от седмицата това е по-добрият избор за събитие. Виртуалната стая не се архивира автоматично и всеки, който се регистрира ще може да влиза в нея с един и същи линк.

Виртуалните стаи също имат функция за одобряване, което можете да ограничавате или разрешавате достъпа на участниците в срещата.

 

Бърза среща

Този вид среща дава възможност на участниците да влизат директно без да се регистрират специално и без да бъдат одобрявани. Единствено е необходимо да попълнят името си и да натиснат бутон ВЛЕЗ.

 

 





Назад към всички статии