Доброто училище за отговорни Майки
Организатор: Ади Цанова

mother daughter love sunset 51953

УЕБИНАР: Доброто училище за отговорни Майки – 20 Май 2017 г. (събота)

ЗДРАВЕЙТЕ, ПРОМЕНЯЩИ ЖИВОТА СИ ПРИЯТЕЛИ!

ЗДРАВЕЙТЕ, ОТГОВОРНИ РОДИТЕЛИ!

На 1 Април се проведе Първия Семинар „Доброто училище за отговорни Майки“. Получих няколко молби да проведа и Уебинар, така че с Темата да се запознаят повече Родители, които нямат възможност да присъстват на Семинара. Също така имаме и участници в Групата Удоволствието да бъдем здрави, които живеят извън страната.

Много Майки (и не малко Татковци) в Групата ме наведоха на мисълта, че все повече и повече се търси адекватна информация, свързана с това как да отгледаме здраво дете. Много родители непрекъснато се свързват с мен с въпроси, свързани с оптимално добрият здравословен режим на хранене, който да държи в отлично здраве децата им, далеч от боклукчавата храна, вредните навици на другите деца наоколо, вредните навици, насаждани от по-възрастното поколение – баби и дядовци, непоклатимите убеждения за храненето в яслите, детските градини, училищата и личните празници, на които канят нашите деца. Аз наричам тези Родители ОТГОВОРНИ РОДИТЕЛИ! Това са Родители, които мислят за бъдещето на своето дете. Те искат тяхното дете да порасне в крепко здраве, което да изпълни Живота му с пълноценност, впоследствие придобивана с положителна настройка към всичко, полезни ежедневни навици, щастие, успешна реализация в личен и професионален план. Какво повече може да иска един Родител от Живота, ако не именно здраво и щастливо дете!

Ако вие сте сред тези Отговорни Родители, заповядайте на тази онлайн среща на 20 Май 2017 г. Позволяваме си да проведем този Уебинар не просто защото информацията, която имаме, може да ви бъде полезна, а защото самите ние отгледахме две дъщери, които претърпяха своята трудна Промяна. Покрай тяхната промяна и промяната, наблюдавана сред децата на нашите близки, ние разбрахме, че знанието как да отгледаме здраво дете е първата стъпка към предприемането на адекватни на времената, в които живеем, мерки, които водят до успешна реализация в здравен план. И ние, и нашите приятели, които тръгнаха по Пътя на Промяната, се радваме на здрави и пълноценни деца. Радваме се, че имаме възможност да споделим опита и знанията си с вас.

Още въднъж благодарим от все сърце на всички Участници в нашите Семинари и Уебинари, които ни дариха със своето внимание и уважение. За нас е чест и удоволствие! Сигурни сме, че и на предстоящия Уебинар времето ни заедно ще бъде ползотворно и изпълнено с множество отговори на въпроси, свързани с Гладолечението.

Важно утонение, което възниква като необходимост предвид множеството въпроси, свързани с „Какво е Уебинар?“. Уебинарът е Семинар, който се провежда онлайн. Вие сте си предв вашия компютър у дома, а ние пред нашия. Осъществяваме нашата среща с помощта на интернет връзка, камера и звук. Общуването с въпроси от страна на Участниците се осъществява в чат лента, която се появява вдясно на екрана. Всеки Участник може да задава въпроси, на които евентуално не сме отговорили или са възникнали във връзка с това, което върви като информативен материал. Удобството на този вид Онлайн Семинар е в това, че може да участвате в него независимо къде се намирате в този даден момент – на този край на света или на онзи. Важно е да имате компютър, интернет връзка и звук. Това е бъдещето в света на образованието, защото е лесно и достъпно за всеки от всички краища на света. 

Опитът от личната организация на някои с предишните Уебинари ни даде ясното знание, че някои просто не искат да четат и да обмислят, вярвайки че нещата просто ще се случат. Е, те не се случват от самосебе си, така че, моля ви, заредете се с търпение, и се отдайте на четене.

КОЙ МОЖЕ ДА УЧАСТВА В УЕБИНАРА?

В този Уебинар може да се включи всеки, който би искал да научи повече за здравето на своето дете, независимо дали то е бебе, на 5, 10, тинейджър или подрастващ абитуриент. Всеки има право да знае! Разбира се, ние ще говорим за навиците на децата, които се възпитават от ранна детска възраст и как можем да дооформяме с внимание и грижа тези навици впоследствие. Ще си говорим за това как вредните навици можем да прекроим в добри, на които децата да се радват, постигайки сами това прозрение, независимо от възрастта.

БРОЙ УЧАСТНИЦИ В СЕМИНАРА: 50 човека!!!

ТЕМА НА УЕБИНАРА: Доброто училище за отговорни Майки

КОГА ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ УЕБИНАРА: 20 Май 2017 г. (ден: събота)

ВРЕМЕТРАЕНЕ: 13:00 – 19:00 ч. (Софийско време!!!)

ЗА УЧАСТИЕ В СЕМИНАРА: Трябва да сте Участници във Facebook Групата "Удоволствието да бъдем здрави!". Ако не сте Участници в Групата, молим ви да се включите (https://web.facebook.com/groups/1094768780553144/)

ОРГАНИЗАТОРИ: Facebook Група „Удоволствието да бъдем здрави!“ – Ади и Милен Цанови

С ЛЮБЕЗНАТА ПОДКРЕПА НА: Петър Петров – Създател на Webinaria.bg

МЯСТО НА ПРОВЕЖДАНЕ: Вие пред вашия компютър, ние, Ади и Милеин, пред нашия!

ЩЕ СЕ СРЕЩНЕМ на 20 Май 2017 г. в 13:00 ч. в НЕТ-а!

ТАКСА УЧАСТИЕ: 50.00 лв.

*** ВНИМАНИЕ!!! ТОВА, ЧЕ В СЪБИТИЕТО във Facebook Групата ВИЖДАТЕ НА „ЩЕ ОТИДА“ МНОЖЕСТВО КЛИКВАНИЯ, ТОВА ВСЕ ОЩЕ НЕ ОЗНАЧАВА, ЧЕ МЕСТА НЯМА. Дали има или няма места, това зависи от броя Участници, които са внесли таксата си, която ще се приема само по банков път за Уебинарите (вижте по-долу).

НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ:

Преди да пристъпим към начина на плащане, бихме искали да споделим мислите си по повод предстоящите въпроси (Винаги се намира някой, който да отправи този въпрос! Винаги! И то с нескрито неуважение!), свързани с Защо трябва да заплащаме за Уебиранара? Нали Ади и Милен правят това от сърце? Отговарям от името и на двама ни: Ние, Ади и Милен, уважаваме времето, усилията, старанията, резултатите и труда на всеки един човек, с когото ни е срещнал Живота, независимо дали тези срещи са били очаквани или неочаквани, добри или лоши, ползотворни или не. В отговор на нашето Добро поведение към Живота, очакваме и нашите време, усилия, старания, резултати и труд да бъдат възнаградени. Говорим за възнаграждение, а не за заплащане. Стойността включва, както уважението към всичко, изписано до тук, така и за труда на нашата Приятелка и Асистентка Ради Кафелова, която неуморно работи и по тези наши проекти, идеи и реализации. Също така, участието като Лектор в Платформата струва средства – месечна такса, която трябва да внасяме, за да имаме прекрасната платформа на Webinaria на наше разположение. Също така, плащаме банкови разходи по обработка на постъпилите плащания, независимо дали вие сте поели изцяло превода за ваша сметка. Така стоят банковите дела!

ПО ПОВОД ВНЕСЕНИТЕ ТАКСИ!!! Моля ви да имате предвид, че внесени такси за този Уебинар не могат да бъдат прехвърляни за друг Уебинар или Семинар. Ако по някаква причина не сте се справили с навременното включване в Уебинара в деня на неговото провеждане, защото не сте се справили със стъпките, посочени по-долу, таксата за участие не се възстановява или прехвърля. Стъпките са подадени много конкретно, ясно и навременно. Вашата роля е да ги спазите и постигнете успех със записването за Уебинара.

Единствен вариант на плащане: ПО БАНКОВ ПЪТ

ВНОС НА ТАКСИ ЩЕ СЕ ПРИЕМАТ до  17 Май!!! Т.Е. Всеки желаещ трябва да е внесъл сумата си навреме, за да я видим ние до посомената дата в нашата банкова система.

*** ВНИМАНИЕ!!! Плащането се извърша по следния начин:


Стъпка първа:

Отивате в банката (или правите това от личното си електронно банкиране пред компютъра); за основание на плащане пишете следното: "Участие в уебинар" (може и на латиница „uchastie v webinar“). Молим ви да извършите превода изцяло за ваша сметка. Молим ви да се съобразите с това изискване.


Стъпка втора:

ОБЕЗАТЕЛНО посочвате двете си имена (преводът трябва да бъде извършен от вас – лично). Ако го направи някой друг, вместо вас, ще излезе неговото име. Ако посочи този някой вашето в основанието за плащане, при нас то няма да излезе, защото редовете, които се показват в нашето електронно банкиране не побират цялата информация - т.е. ние няма да видим вашето име!!!). Можете да изпишете името си на латиница. Това не е проблем. Да не говорим, че това ще е изискването на банката в чужбина. Ако все пак някой друг направи превода, защото вие нямате тази възможност, молим Ви, пишете ни (вижте по-долу) кой за кого е направил превода, за да свържем името, регистрирано за Уебинара с плащането.

*** Ако не бъде подадена информацията по този начин, ние не можем да разпознаем лицето „Х“, записало се в Платформата на Webinaria за Уебинара, и съответно аз не го одобрявам за участие в Уебинара, защото не го разпознавам.

Стъпка трета:

Прибирате се у дома, сядате пред компютъра и ни пишете ОБЕЗАТЕЛНО имейл на life@greenboxbg.com, в който ни споделяте:

че сумата е пусната от ваша страна – МОЛИМ ВИ, КОПИРАЙТЕ ТЕКСТА ПО-ДОЛУ И ИЗПРАТЕТЕ С ПОПЪЛНЕНИ ДАННИ

име + фамилия:

егн:

адрес по лична карта:

телефон за връзка/

името, под което сте се включили в платформата за уебинара(Т.е. Ако се изпишете Morski Zalez, а се казвате Милена Цанова, Вие трябва да споделите това с мен. Иначе няма как да Ви разпозная. Вярвам разбирате какво имам предвид!?!):

С предишните Уебинари бе истинска мистерия кой кой е, защото участниците не подадоха информацията както трябва. Ние трябваше да харчим ценно време в разследвания и разпознавания. Моля ви, посочете вашите имена коректно, както и имейла, с който сте се регистрирали в Платформата webinaria.bg, за да свържем плащането на таксата със записалия се участник в Уебинара.

*** ВНИМАНИЕ!!! Изисканите от нас данни са необходими, за да издадем фактура, което действие е наложително, тъй като сумата постъпва по нашата фирмена банкова сметка.

Ето и данните на сметката: на BG и на ENG

IBAN: BG91FINV91501014849930

BIC: FINVBGSF

ПЪРВА ИНВЕСТИЦИОННА БАНКА / FIRST INVESTMENT BANK

фирма: СИМПЛИ РЕД ЕООД / SIMPLY RED EOOD

булстат: BG130527842 / BG130527842

адрес: гр. София; ж.к. Дианабад, бл. 32, вх. В, ет.7, ап.65 / SOFIA, G.K.DIANABAD, BL.32,FL.7, APT.65

МОЛ: АДРИАНА ЧЕРНЕВА-ЦАНОВА / ADRIANA CHERNEVA-TZANOVA

*** МОЛЯ ВИ ДА ИМЕТА ПРЕДВИД, ЧЕ НАС НЕ НИ ИНТЕРЕСУВА ДАЛИ ВИ ТРЯБВА ФАКТУРА ИЛИ НЕ ВИ ТРЯБВА ТАКАВА ЗА ОТЧЕТНОСТ. ПРОЦЕДУРАТА Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНА И НИЕ ТРЯБВА ДА Я СПАЗИМ. НИЕ ТРЯБВА ДА ИЗДАДЕМ ОБЕЗАТЕЛНО ФАКТУРА ЗА НАПРАВЕНОТО ПЛАЩАНЕ.

МОЛИМ ВИ ОТ ВСЕ СЪРЦЕ, уважете процедурата и не затруднявайте допълнително нашето работно ежедневие!!! Ние, също като вас, сме много ангажирани и с лимитирано работно и лично време. БЛАГОДАРИМ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО ЗА РАЗБИРАНЕТО, ОТДЕЛЕНОТО ВРЕМЕ И ВНИМАНИЕ!!!

Стъпка четвърта:

Ако не получите от мен обратен имейл, значи Вашият имейл не е пристигнал при нас. Изпратете го отново, моля Ви, и то не по-късно от 3 дни от пускането на таксата. Имейлът от мен, Ади, все още не означава, че сте част от Уебинара. Ние трябва да проследим дали таксата е постъпила при нас. Също така вие трябва да сте се регистрирали в Платформата webinaria.bg и записали за Уебинара. Обратният имейл от нас е само знак, че сме получили вашите данни за фактура и информация, че сте внесли таксата, която да очакваме. Този имейл не означава, че сте одобрен в Уебинара. Това ще се случи, когато свържем вашето име с платената такса.

ВАЖНО ИНФО!!! ОНЕЗИ ОТ ВАС, КОИТО ВЕЧЕ СА РЕГИСТРИРАНИ ПОТРЕБИТЕЛИ НА ПЛАТФОРМАТА webinaria.bg , НЕ ТРЯБВА ДА СЕ РЕГИСТРИРАТ ОТНОВО. ВИЕ ПРОСТО ТРЯБВА ДА СИ ВЛЯЗЕТЕ В ПРОФИЛА И ДА ОТИДЕТЕ НА УЕБИНАРА, който е обявен и да се запишете, за да бъдете одобрен.

Стъпка пета:

Следете редовно СЪБИТИЕТО-то в Групата, в което ще пускам инфо за Уебинара като информационни текстове.


КАК ДА СЕ ВКЛЮЧИТЕ В ПЛАТФОРМАТА за УЕБИНАРА?

Стъпка първа:

Отивате наwww.webinaria.bg

Стъпка втора:

Регистирате се в Платформата. Имайте предвид че е достатъчно да се регистрирате веднъж, за да сте регистриран член на Webinaria и за бъдещи Уебинари. Т.е. Няма да правите това всеки път!

Стъпка трета:

Отивате в имейл пощата си, за да потвърдите регистрацията. Вие ще получите имейл, който ще изисква това от вас.

Стъпка четвърта:

Включвате се в Уебинара на следния линк:

http://webinaria.bg/index.php?option=com_fabrik&view=details&formid=1&usekey=event_view_id&rowid=58e21284b780f&itemid=100

СУПЕР ВАЖНА ИНФОРМАЦИЯ!!!

Уважаеми Дами и Господа, молим ви, не бъркайта регистрирането в платформата Webinaria.bg със записването за Уебинара. Платформата Webinaria предлага различни уебинара на различни лектори. За да попаднете на избрания от вас Уебинар, трябва да отидете на него (затова по-горе сме подали линк към Уебинара ни) и да се запишете. С предишните Уебинари стана ясно, че някои желаещи бъркат именно в тази стъпка. Едно е да се регистрираш в даден сайт (в случая в Webinaria.bg), а съвсем друго е да се включиш в дадено Събитие (в случая нашия Уебинар).Молим ви да имате предвид тази разлика.

Стъпка пета:

В деня на Уебинара (20 Май 2017 г.) вие влизате в платформата в СЪБИТИЕТО НА АДИ ЦАНОВА с username и password (за всеки те са различни, защото всеки се е регистрирал със собствени данни, които е запаметил някъде) в 12:30.  Някъде си ги запазете! Да не ги затриете, след като се регистрирате.

ПО ВРЕМЕ НА УЕБИНАРА – т.е. по време на нашата среща в НЕТ-а на 20 Май:

Молим ви за няколко неща! А именно, не включвайте микрофоните си. Ще имате възможност да задавате вашите въпроси в самата Платформа, когато Събитието бъде ОТВОРЕНО. Има ЧАТ лента, в която всеки може да задава въпроси. Ако всички Участници включим микрофоните си, ще стане една ужасна „боза“ от гласове, шумове, подхъркване, подкашляне и какво ли още не. Вие ще ни виждате и чувате. Ние вас няма да виждаме и чуваме. Още в самото начало на нашата Среща аз ще помоля всички Участници да пишете дали сте на линия, за да знаем кога да започнем. Закъснелите Участници, които са заплатили таксите си, ала се включват в Събитието след неговия старт, няма да бъдат допуснати, защото това означава да спрем Уебинара, да накараме всички други, справили се със стъпките Участници, да чакат, за да сверяваме и одобряваме. Това не е уважително нито към нас, нито към другите Участници, и ние няма да го допуснем, както направихме това на първия ни Уебинар и разочаровахче част от Участниците.

Аз, Ади, ще ОТВОРЯ СЪБИТИЕТО в 12:30 - 30 минути преди 13:00, за да съм сигурна, че всеки е заел удобна позиция пред компютъра си. Зареждаме се предварително до компа със сокове, вода и салатка. Вие можете и да си примлясквате. Аз само ще пия течности, защото по това време ще съм в Гладолечение – към неговия край или в първи дни захранване. Ще си даваме отвреме навреме почивки за кратко ходене до wc.

ВАЖНО ИНФО!!! АКО СЛУЧАЙНО ПО ВРЕМЕ НА СЕМИНАРА ВРЪЗКАТА СЕ РАЗПАДНЕ И НЕ НИ ЧУВАТЕ ИЛИ ВИЖДАТЕ, ЗАПАЗЕТЕ СПОКОЙСТВИЕ. НИЕ ЩЕ НАПРАВИМ ВЪЗМОЖНОТО ДА СЕ ВКЛЮЧИМ ОТНОВО, ЗА ДА ПРОДЪЛЖИМ. НА РАЗПОЛОЖЕНИЕ ЩЕ ИМАМЕ ДВЕ СТАБИЛНИ ИНТЕРНЕТ ВРЪЗКИ.

Очакваме с нетърпение 20 Май 2017 г.!

БЛАГОДАРИМ ВИ, ЧЕ НИ ПОДКРЕПЯТЕ И ПРОМЕНЯТЕ СВЕТА ЗАЕДНО С НАС!

С пожелния за крепко здраве и успехи!

Ади и Милен Цанови

P.S. Ако след така подадената подробна информация все пак имате въпроси, можете да ги отправите на имейл life@greenboxbg.com  При първа възможност ще отговорим на вашето запитване.


13:00
20-Май-2017

За да се регистрирате за събитието първo е необходима регистрация в Уебинария БГ.

Scroll to top