onlinemeeting

 

 

     Работните срещи са неизменна част от дейността на всяка фирма независимо от сферата на дейност.  Работна среща с ръководството или с клиент, работни срещи между екипите, работна среща по проект  - за всяка от тях важат едни и същи правила и техники за ефективност.

     

 

Кога трябва да организирате работна среща?

     Работна среща се организира, когато е необходимо:

-  да получите или предадете информация;

-  да обсъдите конкретен проблем и да намерите решение за него;

-  да се свържете с колега,партньор или клиент по текущ въпрос

За всички останали случаи можете да използвате други канали за комуникация-разговор по телефон, съобщение по електронна поща или  текстови съобщения.  В случаите, когато няма необходимост от такава среща, но вие все пак решите да я организирате- рискувате освен загубата на работно време  да загубите и търпението на другите участници.

 

 

5 техники за ефективна работна среща

За да проведете една наистина  ефективна  работна среща е важно да си припомним, че работна или не – срещата е процес. Като всеки процес, работната среща  има начало, пик и край. Следващите 5 техники ще ви помогнат да управлявате с лекота този процес:

 

Прочети още...

webinar1

 

     Уебинарите са създадени за да отговорят на нуждите на бизнеса и администрацията от уеб базирана форма на комуникация. По-късно към базовата технология са добавени функциите споделен работен екран, камера, възможността за едновременна работа върху работен документ и др.  Най-лесно бихме могли да ги представим като вашата персонална работна зала.

     С напредването на технологиите идва и възхода на уебинарите. За бизнеса те са прекрасна възможност за работни срещи, работа по проекти, представяне на продукти и получаване на обратна връзка. Използването на уебинари позволява включването на специалисти от всяка точка на света , директна връзка с чуждестранни партньори или клиенти и осъществяване на бързи работни срещи- без да  губите време и средства в пътуване, без да се притеснявате за сигурността на работните файлове.

Прочети още...

online class girl

 

Голямата неизвестна.

     Скучно, прашно и досадно. Това са трите най-често срещани определения за образователната система по нашите ширини. За редовия преподавател е изключително трудно да  намери баланса на добрия урок, в който едновременно да даде необходимия минимум информация и да запази вниманието и интереса на учениците.

     Те - учениците, прекарват 80% от времето си онлайн. Чатят, гледат видео, споделят снимки, любими песни, четат книги и разбира се – учат. Едно поколение назад от тях се опитваме да останем в крак с времето. Развитието на технологията и устройствата изпратиха следващото поколение направо в бъдещето, а на преподавателите им се налага да ги върнат от там.

     Голямата неизвестна е как бихме могли да свържем онлайн поколението с офлайн преподаването?

     Отговорът е 42.

Прочети още...

webinar

 

     Да си добър маркетинг специалист в днешно време е равностойно на „добър въжеиграч над басейн с акули“. Много акули. Милиони рекламни послания, целеви групи, анкети, идеи, клиенти, цели, равносметки и всичко това на фона на все по-краткия живот на продуктите и все по-големия „шум“ по информационните канали.  

     Бумът на технологиите, феномена на социалните мрежи и „глобалното село“ – всяка крачка напред променя генерално потребителските очаквания и възможности. Успешната маркетингова стратегия днес не е гаранция за успех утре.

     Как бихме могли да променим рекламните и бизнес стратегии толкова бързо, така че да сме в състояние да отговорим на новите изисквания? Възможно ли е използването на уебинарите да  се превърне в крайъгълен камък по пътя към новите, успешни и персонализирани маркетинг стратегии? Нека ви запознаем с 10 основни ползи от използването на уебинари в маркетинга :

Прочети още...
Scroll to top