studio

 

 

Студио Уебинария е инициатива на първата българска платформа за уебинари – Уебинария.БГ. Нашата цел е да предоставим възможност на всички дейни и креативни хора да изпитат удоволствието от използването на платформата и възможността да споделят качествено собствено съдържание със своите настоящи и бъдещи партньори и колеги.

Използването на уебинари  с платформата  www.webinaria.bg  е лесно, не изисква специална техническа подготовка или владеене на чужд език. Панела за организатори е специално разработен за максимално улеснен достъп до всички инструменти. Камерата позволява да запазите ефекта на живия контакт  и да осъществите едно пълноценно събитие. Вашите събеседници  могат активно да участват чрез панела за текстови съобщения, да задават въпроси и да работят заедно с вас по различни файлове.

Голата статистика

Според доклада на Content Marketing Institute (CMI) 62% от маркетолозите по света използват уебинари като канал за доставяне на B2B маркетинг съдържание при непрекъснат ръст. (2013)

От друга страна - търговците оценяват уебинарите като третата най-добра стратегия за предоставяне на маркетингова информация до клиентите. (CMI,2013)

Студио Уебинария е една прекрасна възможност да се запознаете с технологията на уебинарите и да направите лично оценка на позитивите, които биха могли да допринесат за развитието на вашата дейност.

Организация на Студиото

Темите, които включваме в програмата са организирани в 10 основни категории. Стремим се в рамките на месечната програма да има разнообразие на съдържанието и затова е възможно, ако има натрупане на съдържание от една категория да ви помолим да изберете друга дата за вашето събитие.

Основни категории:

  1. Бизнес /представяне на дейност и/или продукт на малък и среден бизнес включително от свободно практикуващи/
  2. Проекти и финансиране /представяне на финансиращи програми и изготвяне на проекти, включително представяне на вече успешно реализирани такива/
  3. Образование /представяне на образователни центрове, инициативи, курсове, нови книги,издателства,книжарници, библиотеки/
  4. Култура / представяне на творци, проекти, събития, фестивали, инициативи/
  5. Семейство /представяне на проекти,инициативи, курсове свързани с живота на семейството/
  6. Специалистите / Представяне на решения на конкретни казуси от специалисти в дадената област/
  7. Маркетинг и Реклама / представяне на маркетингово и рекламно съдържание/
  8. Технологии / представяне на технологични решения включително софтуер и хардуер/
  9. Здраве / представяне на хуманна, ветеринарна, холистична медицина, както и на различни продукти, тенденции и решения за по-добро здраве и по-качествен живот/
  10. Курсове и обучения / представяне на предстоящи курсове и обучения/

 

Как можете да се включите като гост-лектор в Студио Уебинария?

Можете да се включите като гост-лектор следвайки няколко лесни стъпки:

  1. Изберете категория.
  2. Изберете дата за събитието.
  3. Изпратете ни кратко представяне на вас и вашата дейност, избраната категория и дата на info@webinaria.bg
  4. Изчакайте отговор и потвърждение на статуса ви като организатор на събитие и избраната дата.

Нашите специалисти по организиране на събития са винаги на разположение, когато имате нужда от помощ или допълнителна информация относно организирането и осъществяването на събития.

С грижа за вашия комфорт те ще организират „репетиция“ на събитието Ви няколко дни предварително за да ви запознаят с платформата и нейните възможности, така че в деня на официалното събитие да се чувствате спокойни и уверени в познаването на платформата, която ще използвате.

График на датите за Студио Уебинария

Студио Уебинария се осъществява всеки вторник от 15:30 часа.

Датите за месец Септември 2015г. са: 1.09.;8.09.;15.09.;22.09.;29.09.

Датите за месец Октомври 2015г. са: 6.10.; 13.10.; 20.10.;27.10.;

Актуална информация за заетите и свободните дати можете да получите на info@webinaria.bg

Често задавани въпроси

  1. Какво е уебинар?

Повече информация можете да откриете в нашия блог или като заявите „виртуална разходка“ в платформата на info@webinaria.bg

  1. Къде е  моето събитие?

От момента на създаването му вашето събитие ще се вижда в сектора „Събития“ на главното меню на сайта.

  1. Има ли линк към събитието ми?

Да, системата автоматично ще генерира линк към вашето събитие, който можете да видите веднага.

  1. Ще има ли запис от събитието ми?

Да, ще има запис от вашето събитие. Ако имате желание ще получите достъп до него.

Работим усилено върху изграждането на Библотеката на платформата. Скоро всички записи от изминалия сезон и от настоящия ще могат да се гледат и там.

  1. Имам още въпроси?

Стараем се да отговаряме бързо и акуратно на вашите въпроси. За всички въпроси, които възникват в процеса на използване на платформата можете да ни пишете на Info@webinaria.bg

Очакваме Ви!

Scroll to top